mandag den 24. september 2012

Hej kære læsere :)

Der var været en del problemer med bloggen i forhold til at kúnne følge den. Indtil dette problem er løst har jeg gjort det muligt for alle at kommentere på mine indlæg :)

Jeg håber i vil gøre brug af det! :)

Vil lige vise jer denne super lækre støvle i ruskind og glat skind med guldplato. Den er SÅ smuk! Håber jeg får lov at eje den på et tidspunkt !


Bianco Footwear, 1299,-

Dagens outfit består i dag af mine ynglings (flade) støvler. De er super fede og virkelig komfortable. Og så elsker jeg kombinationen af glat skind og ruskind!
Min pelsvest kan jeg ikke leve uden når det er så koldt som i dag, og jeg er i gang med at spare sammen til at få syet endnu en i ræv, lidt længere og helt mørkebrun! I kan tro den bliver flot!!




Lige for tiden ser Anders og jeg serien "Game og Thrones". Det er egentlig lidt af en drengeserie, men en af karaktererne (khaleesi/ Emilia Clarke) har fanget min opmærksomhed. Hun har helt hvidt hår i serien, og er virkelig smuk. Jeg har selv hvidt afbleget hår, og er blevet så inspireret af hendes frisurer.. Altid en masse bølger og fletninger. Jeg elsker bare fletninger! Men det kræver lidt øvelse før mit bliver pænt, tror jeg !

Her kan i se både hende og et par andre flotte fletninger!
http://wordsmoker.com/blog/2012/06/12/20-things-about-me-chillbear-latrigue-in-vino-veritas-edition/
Khaleesi/ Emilia Clarke
http://whatwouldkhaleesiwear.tumblr.com/post/27016333641/what-would-khaleesi-wear-twisty-hairstyle-diy
http://hellogiggles.com/the-foolproof-guide-to-accessing-your-inner-khaleesi
Khaleesi
Er det ikke utroligt hvad man kan lave med ens hår? Wow siger jeg bare !

MM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar